Keisarin sukuseuran historiaa

<< Alkuun || Edelliselle sivulle

Kokkolan sukukokouksessa 29.7.2005 hallituspaikkansa jättivät Ahti Keisala ja Laura Tuomela Soinista, Erkki Juuti Helsingistä, Toivo Nygård Jyväskylästä ja Martti Korkia-Aho Kokkolasta. Heidän tilalleen valittiin Arja Suojanen Laihialta, Paula Risikko Seinäjoelta, Markku Keisala Kuusankoskelta, Raimo Lammi ja Keijo Hanhisalo Kokkolasta ja 15 vanhan hallituksen jäsentä jatkavat edelleen myös uudessa hallituksessa, Esko Ahonen (Evijärvi), Erik Gunell (Ähtävä), Jorma Höykinpuro (Vaasa), Sakari Kontiainen (Vaasa), Pirkko Korpela (Kuortane), Ragnar Löfqvist (Purmo), Markku Marttinen (Karstula), Erkki Murtomäki (Kokkola), Sirkka Mäenpää (Mustasaari), Aira Niemi-Pynttäri (Alajärvi), Roy Sjöblom (Pietarsaari), Erkki Valtamäki (Seinäjoki), Pekka Viitaniemi (Alajärvi) ja Leif Åman (Uusikaarlepyy).

Lapualla 26.7.2008 hallitukseen valittiin 15 jäsentä. Hallituspaikkansa jättivät Erik Gunell Ähtävältä, Raimo Lammi Kokkolasta, Ragnar Löfqvist Purmosta, Markku Marttinen Karstulasta, Aira Niemi-Pynttäri Alajärveltä, Arja Suojanen Laihialta ja Paula Risikko Seinäjoelta on pyytänyt jo aikaisemmin eroa hallituksesta. Hallitukseen valittiin kaksi uutta jäsentä, Liisa Manu ja Teppo Ylitalo Lapualta. Muut 13 vanhan hallituksen jäsentä jatkavat, Esko Ahonen (Evijärvi), Keijo Hanhisalo (Kokkola), Jorma Höykinpuro (Vaasa), Markku Keisala (Vantaa), Sakari Kontiainen (Vaasa), Pirkko Korpela (Kuortane), Heikki Koskela (Alajärvi), Erkki Murtomäki (Kokkola), Sirkka Mäenpää (Mustasaari), Roy Sjöblom (Pietarsaari), Erkki Valtamäki (Seinäjoki), Pekka Viitaniemi (Alajärvi) ja Leif Åman (Uusikaarlepyy).

Lappajärvellä 29.7.2011 hallitukseen valittiin 20 jäsentä: Ahonen Esko, Hanhisalo Keijo, Höykinpuro Jorma, Höykinpuro Kari, Johansson Bo-Erik, Keisala Markku, Knuuttila Antti, Manu Liisa, Mesiäislehto-Soukka Helinä, Murtomäki Erkki, Mäenpää Sirkka, Perkiö Tuomo, Purola Urpo, Rantaniemi Kalle, Salmela Heikki, Sjöblom Roy, Erkki Valtamäki, Viitaniemi Pekka, Ylitalo Teppo ja Åman Leif. Vaasassa 8.8.2014 hallitukseen valittiin 17 jäsentä: Fors Göran Laihia, Hanhisalo Keijo, Höykinpuro Jorma, Höykinpuro Kari, Johansson Bo-Erik, Keisala Markku, Knuuttila Antti, Koivumäki Pirjo, Manu Liisa, Mesiäislehto-Soukka Helinä, Murtomäki Erkki, Mäenpää Sirkka, Mäkinen Tuula, Ojala Niina, Sjöblom Roy, Viitaniemi Pekka ja Åman Leif. Yhden jäsenen valinta päätettiin jättää sukuseuran hallituksen tehtäväksi. Tämä uusi jäsen tulisi valittaman tulevan 2017 sukukokouksen pitopaikkakunnalta Ähtäristä.

Sukuseuran puheenjohtajina ovat toimineet Aimo Pesola 6.8.1989-26.7.2002, Erkki Valtamäki 27.7.2002-26.7.2008 ja Erkki Murtomäki 27.7.2008-.

Sihteerinä ovat olleet Jussi Sauna-Aho 6.8.1989 - 4.8.1990, Jorma Höykinpuro 5.8.1990 - 2.8.1996 ja Sirkka Mäenpää 3.8.1996-8.8.2014 sekä 9.8.2014 lähtien Niina Ojala.

Taloutta ovat hoitaneet Jorma Joensuu 2.8.1996 saakka, hänen työtään ovat jatkaneet Mauno ja Tellervo Matila 3.8.1996-22.7.2012. Taloutta on 22.7.2012 lähtien hoitanut KTM Pirjo Koivumäki Lapualta.