Kun saamme talouden parempaan kuntoon, pyrimme lähettämään jäsenille tiedotteen mm. kesän tapahtumista ensi vuoden syksyllä tai keväällä 2023 kutsuessa Ähtärin sukujuhliin. Pidämme sukujuhlan Mesikämmenessä. Toivottavasta saamme nähdä pandoja, joiden ylläpito on tuottanut eläintarhalle ongelmia. Tilaisuus pidetään Mesikämmensalissa, jonne sopii maksimissaan 150 henkilöä. Osallistumisesta pyydämme ennakkoilmoittautumisen. Toivottavasti koronatilanne on silloin hallinnassa.

Toivon, että Ähtärissä saamme hallitukseen uusia innokkaita henkilöitä. Nyt on sellainen kummallisuus, että sukuseuran kotiapaikasta Soinista ei ole yhtään edustajaa. Ähtärin sukukouksessa sellainen on saatava. Hallituksen toimintaan kannatta lähteä hyvien ystävien kanssa. Se voi olla innoittavaa. Hallitus voisi olla suurempi kuin nyt. Minulle varhaisvuodet sukuyhdistyksen toiminnassa olivat kiintoisaa aikaa. Mukana oli yhtä innokkaita kavereitani.

Puheenjohtaja

--Alkuun--