Släktföremålen

Släktvimpeln

kruunuFlaggar och vimpeln

Släktvimpeln. Släktvimpeln är försedd med släktföreningens emblem "husbondens" vimpel. Släktvimpeln är högklassigt tillverkad och planerad produkt. Storleken är 40 x 400 cm. Priset av vimpeln är 100 e + försändningskostnader.

Miniatyrflagga. Flaggaversion som kan placeras på släktföreningens bord. Priset av miniatyrflaggan är 20 e + försändningskostnader.

Bordsstandar. Bosdsstandar med fot och vars flagga är försedd med släktföreningens emnlem planerat av Aimo Pesola, vilket även förekommer som logo på dessa sidor. Kronen symbolerar över 200 åriga husets och släktets namn, Kejsar namnet. Lagom blå himlen lyftar sig Kejsarbacken, utifrån stiger upp släktträdet. Och vid backens rot flyter Konungsälv Priset på bordsstandaren är 40 e + försändningskostnader.

Förfrågan och beställningar från kassör, kontaktinformation om kassören är på sidan Kontakter.

Bordstandar