Keisarin sukuseuran historiaa

<< Alkuun

Evijärvellä 3.8.1991 hallituksessa tapahtui seuraavat muutokset, hallituksesta jäi pois rakennusmestari Juho Pellonpää. Uusina valittiin maanviljelijä Erik Gunell (Ähtävä), maisteri Heikki Koskela (Alajärvi), DI Lauri Kuparinen (Vaasa), maanviljelijä Harald Lassila (Ähtävä), rouva Saima Lassila (Evijärvi), taidemaalari Aira Niemi-Pynttäri (Alajärvi), toimitusjohtaja Heikki P. Pesola (Helsinki).

Asiantuntija jäseniksi valittiin: fil.tri Heikki Rantatupa (Jyväskylä) ja merikapteeni Hans Söderlund (Mustasaari).

Alajärvellä 24.7.1993 hallituspaikasta luopuivat Ahti Keisala, Jouko Pesola, Jussi Sauna-aho ja Maija-Liisa Rastas. Heidän tilalleen valittiin Tauno Keisala, joka luopui kohta hallituspaikasta, toimitusjohtaja Jorma Joensuu (Alajärvi), myyntipäällikkö Erkki Juuti (Helsinki) ja piiripäällikkö Sakari Kontiainen (Vaasa).

Sukukokous Pedersöressä 2.8.1996 toi hallitukseen seuraavat muutokset: hallituksen asiantuntijajäseniksi siirtyivät Markku Keisala, Heikki P. Pesola, Tauno Keisala, Paavo Pirttimäki ja Ahti Pesola. Heidän tilalleen valittiin Ahti Keisala (Soini), Sirkka Mäenpää (Mustasaari) ja Roy Sjöblom (Pietarsaari). Myöhemmin valittiin kanslianeuvos Kosti Rasinperä, häntä on hallituksessa edustanut hänen lankonsa Harri Vehniä.

Kuortaneen sukukokouksessa 30.7.1999 hallituspaikkansa halusivat jättää Sulo Pitkäaho Soinista, Kosti Rasinperä Porista ja Rainer Sjöbacka Ylimarkusta. Järjestelytoimikunnan ehdotuksen mukaan valittiin uudet hallituksen jäsenet eroavien tilalle Markku Marttinen Karstulasta, Pirkko Korpela Kuortaneelta ja Ragnar Löfqvist Pedersörestä.

Karstulassa 26.7.2002 hallituksen kokoonpanossa tapahtuivat seuraavat muutokset: Paikkansa hallituksessa jättivät ylimetsänhoitaja Aimo Pesola, pankinjohtaja Jorma Joensuu, DI Lauri Kuparinen, maanviljelijä Harald Lassila, rouva Saima Lassila ja tekn. tri Jussi Sauna-aho. Heidän tilalleen valittiin toimittaja Erkki Valtamäki, toimitusjohtaja Martti Korkia-Aho, kirkkoherra Erkki Murtomäki, kirjanpitäjä Leif Åman, toimitusjohtaja Esko Ahonen ja liikennöitsijä Pekka Viitaniemi. Muut 14 vanhan hallituksen jäsentä jatkavat uudessa hallituksessa.

Jatkuu >>